Bebis?


Hejhej idag vill jag bara säga "lagom är alltid bäst "när det gäller allt. :) 
En underbar dag i dag som vanligt :) idag började jag 12.00,
sen efter jobbet var jag hem till Andrea en sväng, hennes hundar är ju dom
gulligaste som finns, älskar Milton vill ha Milton, ska kidnappa hem han till mig. :)
Nämen jag vill så gärna att jag och Magnus ska skaffa en hund, men vi har för lite
 tid för en hund just nu tror jag. Ikväll ska jag bara ta det
lungt, börjar inte förns 14.00 imorgon
så jag har sovmorgon imorgon också :) imorgon ska jag
träna igen och sola med Magnus efter jobbet.

Har funderat på det här med barn, alla man känner
 är eller har varit gravida redan,
 man kanske borde känna sig lite stressad, men jag
gör inte de, man hinner ju med de också.
Vill nog ha när jag känner mig riktigt redo och som att man har landat och verkligen
gjort allt kul här i livet, inte för att man inte kan göra det om man har barn men ändå, v
erkligen göra ALLT, tycker att dom som skaffar barn tidigt är jätte duktiga, men j
ag skulle nog inte vara lika bra som dom just nu :) ne jag ska nog
vänta tills jag är 25, 30 ja det blir nog bra det, då har man några år till.
Men det är ju jag det.





Nej Cissi ;) Vänta inte såå länge med att skaffa barn!! Tänk vad mysigt med en liten bebis! :-) Jag håller tummarna för att ni blir med barn snart! Kram Malin

2009-04-20 | 17:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback