Drömmer mig tillbaka till Cypern ......




Mmm härliga bilder från när jag och Magnus
var på Cypern :) Bruna och fina...
Tur att det inte är så länge kvar tills man har semester och kan drar utomlands igen
Jag vill bo utomlands, I LOVE IT....
Få väl se hur det blir med det :)

Är så skönt nu när solen börjar titta fram, har legat ute
 hela dagen idag och solat, man blir så pigg och glad av lite solsken.
Ska snart fara och sola fast inne ;p sen ska vi grilla korv ute sen blir det nog att jag far hem till sollefteå igen.
Har varigt en super trevlig och härlig påsk.

Imorgon är jag ledig kanske ska ta en storstädning i lägenheten,
ska väl träna lite också och njuta av sissta lediga dagen.
Jag måste betsälla ny tattoo tid också, fasen nu vill jag bara ha det gjort.......
Just det mascaran jag tipsade om förut Fiberwing finns på Lindex och kostar 220:-
Dyrt men heltklart värt pengarna ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback