Gävle och Skellefteå nästa :)

Är hemm i nyland just nu jag och magnus kom
hit igår eftersom mamma och daniel fyller år,
ikväll blir det grillning, lina daniel mamma pappa jag och magnus,
synd bara att det inte är nån sol ute:(
Igår fick jag påsk ägg med lite pengar det är ju alltid bra vi
åt tacos och lite tårta efteråt:) mumms..
Nu ligger jag och magnus och myser i sängen så härligt å vara l
edig tilsammans och bara ta det lungt.

Dom ringde från jobbet idag och sa att jag ska få åka till Gävle redan den 2
3 på ass utbildning på valbo :) så det blir kul det blir hyr bil och hotell :)
sen den 6 maj ska jag få åka på Kosmetic utbildning i Skellefteå, då bli det samma där 
Hotell och hyr bil, känns lättast med hyr bil också älskar att köra bil hellst nu när asfaltlen är framme.
Så det här bilr super kul.




Har föresten fått testat Japans mest sålda mascara, och den är UNDERBAR.
I love it ;) en ny älskling i väskan. Fick även testa Isadoras nya Boost volyme men den var inte alls lika bra, jag är inget stort fan av gummi eller silikon borste. Fiberwing har en vanlig borste. Fransarna blir gtymt långa och den sitter jätte bra vatten fast men tas endast bort med enbart varmt vatten och en bomullspad.

Det är super kul och få gratis tester hem och testa, och lite kan man ju ge bort så m,an vet vad andra tycker också, fördet mesta blir det väl Andrea :) som är test objekt men det har hon nog inget emot.
Ne nu ska jag ner och mysa igen jobbar inte förns onsdag och då börjar jag 12.oo.

Så nu ska jag gå och vara LEDIG :)





Hur mkt kostar den mascaran då? :)

2009-04-11 | 15:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback