I love make up....




Hade stor städnng idag i smink väskan, dessa är mina favoriter..
Älskar YSL´s mascara, conseler, rough och primer.
En ny favorit är make up stores nya mineral smink, älskar make up store överhuvetaget. :)
Så det har jag gjort idag, sen har jag jobbat och efter jobbet kom mamma och pappa på besök en sväng och fikade.
Dom hade varit  backe och lämnat en amerikanare där för att få taket fixat. Så då tittade dom förbi på vägen hem.

Magnus ska snart laga mat, skönt att han gör det så ofta, blir nästan lite bortskämd. Sen idag har jag vilo dag, ingen träning idag inte, men imorgon bli det hårt igen ;) funderar om jag ska sola imorgon också, tar mig ju aldrig tid nu när jag tränar så mycket. Men det är juh så skönt, imorgon ha jag nog tid..
Snart är det påsk och mamma och daniel fyller år då, måste köpa nått, vet vad jag ska köpa till mamma men daniel är svårare, jag hittar nog på nått... Så på påsk afton blir det fest hemma i nyland grillning å grejjern.

Nu ska jag ta mig ett for bad och göra ansiktsmask och bara slappa, medans magnus står i kökt.
Trevlig helg :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback