Ingen tatto men en överaskning, jeans från gina:)




Idag vaknade jag av en bra överaskning, mina jeans från gina som jag så gärna ville ha, låg inanför min dörr, magnus den busen hade beställt dom åt mig, han tyckte att jag skulle ha dom, underbar han är :)
Sen idag var det ju tänkt att jag entligen skulle göra min tattoo, men ike :) det blir lite längre framöver istället, så på min lediga dag så var jag hem till nyland en sväng och hälsade på mamma vi gick ut och gick och pratade en hel del skvaller :p  gick hem sen och gjorde lite varm choklad och satt ute i solen. Så super härligt väder.

Har tränat idag igen, lite styrka och yoga till min dvd, hehe töntigt det låter men jäklar vad man får träningsvärk alltså.
Imorgon va det tänkt att vi skulle åka till östersund och hälsa på magnus morfar, men han är fortfarande på sjukhuset så det blir nog nästa vecka istället.

Snart fyller mamma och bror min år, måste köpa nå presenter, brorsan åker till utomlands med jobbet snart också i maj nångång. lyxigt, men jag fick tillbacka på skatten och dom pengarna blir så klart en utomlandsresa i sommer när jag har semester, är så svårt å bestämma vart jag vill åka bara, har varit på väldigt många ställen juh men jag har aldrig varit på krera och dit vill jag i sommar..... eller nån annanstans funkar ju också ;)
Imorgon vet jag inte vad som händer kanske bara ska ta det kungt och typ ligga i sängen hela dagen med min älskling och mysa ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback