Lite hår insperation....



Jessica är inte bara snygg hon har grymt fint hår också, äkta? nej jag tror inte de.
Men det är så fint, kanske man ska försöka få till det "typ" så där nån dag.
Jätte fin färg också, ska inte bleka mitt hår på ett tag nu, bara färga.
Färgade alltid håret förut och då hade mitt hår grymt bra kvalité
den är lite sämmre nu sen Jack på skolan lurade mig att börja bleka :p
Nog om det, idag har jag jobbat till 15.00 sen solat en sväng.
Imorgon ska vi till Sundsvall på IKEA :) yes
Vill ha typ allt på IKEA när man går runt där och får typ tusen ideér om
vad man skulle kunna göra i lägenheten.
Vi ska iaf fixa till i hallen lite mer och jag SKA köpa en såndär rökfri
öppenspis och ha i vardagsrummet, dom är underbara.
Efter IKEA blir det BIO mysigt värre...

Ikväll ska jag träna, fasen jag känner att jag är på G nu
med träningen, tränade så mycket förut också
Dans,simmning,fotboll, saknar både dansen och fotbollen ibland, lr ofta.
Dansade i övik sisst när jag gick i skolan där, det var jätte kul.
Fotbollen saknar man också nu när det börjar bli sommar.

Till veckan händer det mycket inventering på jobbet, haha NICE :)
drygt tycker inte alls om att inventera, men vem gör det?
Ska till Gävle på Valbo köpcentrum på Ass utblidning, 9.00 till 16.00.
På fredag blir det förmodligen utgång i sundsvall, med tjejerna.
Ne nu ska jag äta sen ut och springa en sväng.......Bye



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback