SOMMAR VÄDER...

Å underbart väder, kan det bli bättre, synd att
 man jobbade idag hade velat vare
ute hela dagen hoppas det blir lika bra väder
imorgon, i kväll ska jag och magnus
 grilla vi var och handlade på konsum eftert  
jobbet härligtvärre, tur att vi fick en el grill
förra sommaren av mor och far :) bara
grill lukten makes me go crazy :)
igår jobbade jag och sen gick vi och köpte pizza
det var grymt gott va längesen vi åt de nu.
Sen efter pizzan så sloknade jag typ i soffan i magnus knä,
sen bar han in mig i sovrummet ;p
Sen tro jag magnus drog till nisse, han kom nog hem efter 4 nångång. Nu ska
Jag sätta mig på balkongen en stund till och
sola och läsa lite ur min bok.
Imorgon bli det träning som gäller, vi ska
nog tvätta också och om det är fint väder
blir det nog så att vi åker och
fikar på nått mysigt ställe :)
En bilder på mig i morse i bilen då solen lyste, hehe ego cissi :p
och en på mig och darling i solen så klart :)






himla fin bild på dig :)

2009-04-26 | 09:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback