Sötnos...




Min lilla kusin i stockholm  Noha, var längesen jag träffade dom nu,
 längesen jag träffade nån i min släkt alla bor så långt bort :(
tråkigt men då är den iaf kul att man får kort på deras sötnosar så man håller sig uppdaterad :)

Idag har jag handlat, städat,fixat lite i lägenheten, tittad vad vi "måste" köpa,
har sett en massa saker vi bara måste ha ;) från IKEA.
Har även beställt lite från http://www.miststockholm.com idag,
dom har grymt bra make up. :) mitt älsklings rough har tagit slut, summer glow,
så det blev ett nytt sånt och lite till, bra priser har dom också, enkelt att beställa.
Nu är Magnus med Nisse så jag tro jag ska ut
och träna nu en sväng medans, sen ska jag och Magnus gå och sola tro jag.
Imorgon är det jobb som gäller igen, ti helgen, på lördag ska jag ti sundsvall  en sväng efter jobbet.
 Blir väl IKEA och sen på bio.......



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback