Att vara blond.....

Vi har pratade mycket hår idag
och jag själv ha ångrat mig en gång
förut när jag klippte mig kort, sen dess
ha jag bestämt mig att jag ALDRIG ska klippa mig kort
igen, just love my hår :p haha
och ALDRIG skulle jag färga håret
brunt eller nån annan färg... haha så kul är jag. :)
Plus att det är väldigt svårt att få blondt hår fin jämn färg
man måste för pigmentera och färga flera gånger, nej nej jobbigt
sen skulle jag bara villa bli blond igen och då sitter man där.....

Nej blond, det är grejer de....  <3





Ska också tipsa  om ett nytt shampo från JOHN FREIDA sheer blond
för blonda vackra hår :)



Kostar endas 99:- flaskan, finns på Lindex, kicks mm.
Det ljusar upp håret och ger en solkysst look, för alla blonda hår
blekta, färgade eller naturligt blonda hår....En bra lösning om man bara vill
ljusa upp nån liten nyans så där....
Bättre än silver shampo som ger en sträv kännsla efterå
plus en ful grå/blå/lila nyans.


för oss svartskallar då? :p va va va ?

2009-08-13 | 19:29:48

Du passar ju super i blond och ska vara de tyck ja :)

2009-08-16 | 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback