Bilder från igår, sjukt kul kväll....


Johanna och vårt nya tilskott på lindex, Anna :)



Ännu en ny tjej på lindex, den andra Anna :)


Ja? vad ska man säga :p Johanna hade kvällens dans moves iaf haha
och hon bjöd på mycket grogg vilket var ett plus.




Jag och Anna, vi hade spelat present leken nyss,
och jag vann en present, jag suger på den leken...
haha jag fick en present av Erika som tröst pris,
 en hammare, kan va bra
att ha me ut på krogen...




Hela sköna gänget :)


Erika hade så sjukt fint, verkligen en fin lägenhet,
gud jag vill flytta dit
jag med, men det ska vi ordna :)



Marika och glada Anna, Marika va lite blyg för kameran, när
jag sa att jag hade en blogg :p Sedan drog vi ut på krogen, tur att vi
hade VIP biljetter för det är så drygt att så i kö, men de slapp vi.
Mycket folk var det iaf kom hem vid 3, sjukt tött va jag då och nu.

Nu ska jag klä på mig, haha vakna vid 12, hade lätt kunat sovit längre,
men mamma och pappa kommer senare vi ska ut och äta middag...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback