Cecilia <3 Magnus


Idag har jag jobbat första dagen efter semestern, känns bra att
börja jobba igen, gillar mitt jobb, blir ju så rast lös annars.

Vi ska mysa hela kvällen,
i dag för 2 år sen fann vi varandra ;p

magnus ska laga middag :) och vin
sen ska vi se på film och äta lite ost bricka och lite mer vin ;)
Ledig imorgon, sov morron, sen bli de kanske bio?
 tvätta lite, inge kul, de kanske magnus får göra :p
och lite träning och solning på kvällen...
 Perfekt ledidg dag. ;) Nästa veecka så jobbar jag som vanligt
ledig på onsdag om det blir så u never know.... Då ska jag och magnus
till sundsvall på ikea, vi ska köpa en jätte fin byrå som vi ska ha i stora rummet
och ha det nya super vrål stora akvariumet på,
ska köpa nå lamper ,en hylla och en matta också kanske, om vi hittar nått fint :)

Ne nu är det mys kväll.....  <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback