Dagens Cecilia


Linne h&m, Jeans New Yorker,
 Armband Lindex, Halsband av Magnus ;)

Haha biter på naglarna  vet inte vad jag ska göra nu, rast lös.
 idag ha jag varit vrål ledig,super skönt
i det här härliga vädret. ;p ikväll  ska vi grilla, å ta nån öl. Mysigt.
Börjar inte förns 14.00 i morgon.

Åå nästa vecka är det löning skönt.
vi åker till sundsvall nästa onsdag en sväng, ska bli kul, vill köpa lite
höst nytt till min redan överfulla garderob. Skulle även villa göra min tatuering
jag har ju fortfarande kvar present kortet jag fick av magnus i julas.
Om jag vågar :) plus att vi vill köpa en hund, ny bil och fara utomlands typ 2 veckor...
Haha kanske om man köper en triss lott ikväl loch skrapar fram 10miljoner.
Vore nice...

Dream on....Nu ska jag träna lite en snabbis, magnus grillar och fixar maten medans 
han är ju för underbar ;)



vad skulle ni vilja skaffa för hundras då???=)



2009-08-19 | 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback