2 Hearts 1 Love.....





Jag idag, lockigt hår idag igen ;)
ska nog köra med de ett tag nu,
blir så fint när man
lockar med platt tången..
Min dolly parton/ Pamela frisyr
enligt magnus imorse :p

Idag ha vi varit i sundsvall
varit på ikea och köpt en byrå som magnus
håller på att skruva ihop nu, mans göra :p
jag lagar mat, kvinno göra ;p nära.....

köpte en vägg dekoration också som vi ska ha
i hallen kommer bli super fint. Få se om vi få allt
klart tilla ikväll kanske jag hinner lägga upp nå bilder.
Vi var på massa fixa hemma affärer ;p tittade på
massa saker som vi vill köpa sen när vi ska skaffa hus,
jag vill ha allt dyrt, jacuzzi öppen spis rubbet :) vi få la se, snart så....
Vi far nog till sundsvall snart igen, så mycket vi "måste" köpa till lägenheten ;)




Vi fikade på ett  jätte mysigt fik också ju 
<3 en underbar dag med my love ;)
Ne nu ska jag hjälpa darling att skruva lite.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback