En av världens absolut vackraste......



Shakira,  love here and here music, hon är grym, tittade
på hennes nya video nyss, kul att hon gör nåt nytt,
jag verkligen älskade Beautiful Liar.....

Igår va mammsen här vi var ute och gick längs älven och
pratade en massa, jätte mysigt älskar min mamma.
Sedan gick jag ut en sväng igen och gick i lite över en timme,
super skönt, sen tränade jag lite styrka hemma.
Sen la vi oss framför tv och myste.

Och idag har jag räningsvärk :D skööönt

Idag har jag jobbat började tidigt idag 8.00 men
imorgon far vi till sundsvall
efter jobbet jag slutar 14.00 det blir mysigt..
Sen är jag ledig på onsdag då ska jag till
nyland en sväng och hälsa på :)
Ska fixa mammas hår...

Till helgen är det FEST, personal fest hos Erika, det blir super kul.
Då ska vi köra min favorit lek "inte" ;p present leken,
 suger verkligen på de.. haha
får aldrig nått paket i slutet :´( sedan ska vi p krogen, kul
när det är lnings helg, då är det alltid kul. Nä men gud nu måste jag
ju sova.

Go natt puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback