Fixat i hallen....



Insperations bild :) självhäfftande tavlor... 99kr på ikea, (utgående produckt).
fast jag fick till det såååå mycke bättre :)




Typ innan beige tråkig vägg ;p



Medans, klippte och klistrade hela kvällen igår,
det vart sent, kom inte i säng förns halv 1 gat ju städa efter mig...
Min halva fot är med på ett hörn också ;)




Klart blev super nöjd :) tog bara en massa fina svart vita bilder från
olika tidningar och sånt och klistrade under.
(kör lite romantiskt/gammaldags tema)
i hallen, med beige, vitt silver och grå i färgerna.

Finare än den översta bilden tycker jag, inte fint med bara ramar heller. Magnus tycker
att jag är så duktig. ;) Ska köpa en ljus/kristall krona i hallen också sen,
samma som vi har i sovrummet, sen lite ljuslyckter och sånt. :)
finare kommer det bli..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback