Fotograf ;) Magnus....








Han tycker om att ta kort på lilla mig ;p

Idag kom mamma och pappa på besök och bjöd på middag :)
dom hade med sig mat från City, mumms grillspett.
Sedan tog vi en sväng i deras nya bil, runt stan, och nu har jag nyss solat
en sväng, super skönt. Nu tittar vi på Sagan om ringen, älskar dom
filmerna, trode dom skulle vara skit dåliga men ak så fel jag hade.
Dom är verkligen bra och otroligt vacket inspelad :)

Måste snart sova också ju, fasen det är ju inventering, på
jobbet denna vecka så jag börjar 7.00 HÄRLIGT...
På onsdag far jag och lina till sundsvall ledig den dan skönt, och ti heljen 
ska jag hjäpa Anna med hennes hår, sätta in lös hår, det blir skoj.
Johanna ville att jag skulle hjälpa henne också, fasen kul med
lite extra jobb så där då man får betalt, det är ju ett jäkla jobb me
löshår och sätta in keratin vax slingor, som är det bästa för håret
och blir snyggast också ;) ne ne...

Go natt på er  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback