God och nyttig frukost.


Yoghurt med honungs rostade havregryn och bär mumms :)

På lördagar eller andra dagar då man är ledig tycker jag det
är mysigt att lägga ner lite mer tid på morron
och göra en god frukost,
och det har inte magnus nått imot ;)




Så här gör du
Man behöver havregyn, yoghurt(turkisk vanilj godast ;) hallon och om du har
vattenmelon, honung(citron honung, lika nyttigt men med sötare godare smak)

Rosta havregrynen i en torr varm
stekpanna, ta seda en
klick smör och honung
och låt det smälta in, strö det på yoghurten och sedan hallon.




Färdigt... Super smarrigt...

Nu ska jag städa min garderob lite
och sedan ska jag fixa iordning mig för utgånen ikväll.
Kul det ska bli och hälsa på Erika i deras nya lägenhet, pratade med
henne igår om att jag och magnus vill ha en större lägenhet, och
hon sa att deras hus är super bra å bo i, :) kul, finns inga intressanta
lediga lägenheter på blocket heller :( hon kanske visste en som kommer bli ledig iaf.
Så det ska bli kul å se hur dom läheneterna ser ut.
Alla 2:or har inglasad stor balkong,
sugen man blir att sälja våran och köpa en ny...


hur stor är eran lägenhet då?

2009-08-29 | 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback