Hårt arbete lönar sig.....



Har gjort ny blogg design, :) blev riktigt nöjd den här gången.
Öven om jag suger på att fixa sånt så försöker jag ju lära mg iaf.
Testar min webb cam, som inte är så bra :) använder den aldrig.
Idag händer inte så mycke, dåligt väder och inget finns det att göra,
bara sitta i soffan och va lat :D skönt i bland de också. Sitter mest
å tittar på när magnus fixar i akvariumet.

Nått BRA har hänt också på jobbet, jag har fått super bra beröm
av min chef i fredags, jag blev så glad så jag nästan rös tll :D
Hon sa att jag hade vuxit jätte mycket den här sommaren, att jag har varit
jätte duktig och tar mycket ansvar och sånt, hon sa det var otroligt kul att se :)
jag blev riktigt GLAD, jag har faktiskt jobbat och kämpat så mycket på jobbet
har varit helt slut när jag kommit hem, men det gör inget när man sedan
får sånt super beröm av sin chef, då vet man att allt man gör är uppskattat.
Veckans bästa händelse.
Ne nu måste jag fortsätta med att lata mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback