Just nu....



Just nu sitter vi  i soffan och myser lite ;) är ledig imorron yes :D
skönt, då kommer det gäster, familjen kommer
och vi ska grilla, tänkte städa lite imorgon, jag och magnus ska baka
äppel paj också och bjuda på, magnus har världens godaste recept på äppel paj.
Mumms, luktar så gott också ju när man bakar paj :)



Haha fossingarna ;) snart när det blir mörkt ska vi ut på bus :)
haha då ska vi ut och fara i mammas gamm volvo :)
det är min lördag kväll, kan sluta varsom hellst.




Och jag avslutar med en EGO bild ;)


eller två......




Tack så jättemycket :D du var med riktigt fint sminkad ser jag på bilderna =) Ja stockholm var riktigt najs =) hur mår du då? =)

2009-08-15 | 02:24:53

Hej, underbart fin tjej! Älskar ditt hår, men hur får du håret så stort å fluffigt? Skit snyggt!

2011-11-10 | 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback