När det verkligen går för långt....



Jag vet inte men på nått sätt tycker jag lite synd om henne när jag läser hennes
blogg, 18 år och förstorar läpparna.
Ärligt tro jag mest kissie är känd för att alla
retar sig på henne, sättet hon verkar ha, jag är bäst och bla bla bla.
Men jag ska vara ärlig jag läser hennes
blogg också men nog mest för att hon är helt galen.
Sjukt skumma inlägg och åsikter om allt,
 och hon delar verkligen med sig om det.
Jag menar hon är ju en fin tjej redan varför förstöra? J
ag har absolut inte imot skönhets opreationer
för jag menar det finns ju dom som har tur och lyckas ganska bra,
och inte ser ut som en upp blåst anka...
Men hallå 18 år, bantar, förstorar läppar och brösten,
jag säger som gamm folket "vat är världen på väg"?

"Tycker man ska fösöka framhäva sin skönhet,
 som vi alla har och inte
ändra på det vackra som vi föds med."




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback