Snapshot.....



Är hemma nu, började tidigt idag, men slutade 14.00 skööönt.
Super härligt väder idag :) åkte och handlade efter jobbet, sen
fixade jag och magnus våra nya tv kanaler, fick nya koder och så av HSB,
dom är så sega. Sen tog vi och fikade på balkongen i solen, nu ska
jag lägga mig och vila en stund börjar 8.00 imorgon, mycket att göra
på jobbet så Erika ändrade mina tider lite, men mer pengar säger man ju
inte nej tll :) så då är det skönt att vila en stund på kvällen, sedan ska jag träna.
Just nu tittar jag på när magnus målar ,lukar så gott älskar målarfärgs lukt :) sjukt....

 köpte ett nytt super sött linne idag på jobbet +
ett par haremsbyxor för 29kr styck på rean :) och 30 %
på de, det blir typ gratis.
Linnet har jag på bilden :) haremsbyxor är ju typ
mitt hemma mys favorit plagg :) billigt och bra.

Ska hjälpa magnus att skicka ansökan idag också
till Anthill eller va ne nu heter uppe på remsle, kanske drygt att jobba där,
han vill inte söka där men jag tvingar han :) för nått jobb måste han ju
ha nu när han har pluggat klart och sommarn är över. Bättre än inget, plus
att man kan söka andra jobb medans, det ser alltid bättre
ut om man har ett jobb när man
söker ett annat :) jaja få se hur det går med det.

Nu ska jag vila på soffan.... ;)


:). Jag tycker sommarn har gått så himla fort, så det är inte klokt. Börjar skola den 31, så jag är lite nervös:P. Vad har du gjort i sommar då?:) Sött linne! Kram

2009-08-17 | 18:00:12

Det är rätt okej att jobba på Anthill om man gillar att prata i telefon med okända människor. Lönen är dock inget att hänga i granen. Jag tror ja fick 70kr/timmen. Är man över 20 får man 80kr. Men är ju bättre än inget :)

2009-08-17 | 18:43:34

ja eller hur :D Vad hittar du på nu på söndagskvällen då? =) <3

2009-08-17 | 20:53:11

Tack, ja allt är bra med mig :) Är du med i min H&M utlottning?

2009-08-18 | 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback