The X Files







Haha vi tittar på Arkiv X och äter lite gotta och frukt :)
Medans vi springer ner i tvätt stugan....

Fasen va rädd man va för arkiv x förr när man  va liten, jag vet att min mamma
förbjöd mig typ att titta på de, men jag smyg kolla ändå och blev alltid as rädd.
Men nu när man tittar så är det inte alls nå läskigt, haha tvärt om.

Sjukt undra vad man skulle förbjuda sina barn att titta på nu?
typ CSI lr nått, allt är ju så mycke läskigare nu än förr, bättre efekter och allt.
Men men lite kul att titta på gamla serier ibland.
Imorgon jobbar jag :) till 15.00 vet inte vad som händer sedan, mammsen skulle
komma på besök också :) jag ha ju hennes volvo som jag took kör i.Den vill hon
ha tillbaka. Vi gat låna den när vi skulle köpa byrån i sundsvall den fick inte plats i opeln..
Ajja alltid kul med mammsen på besök♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback