Tiden på Ann Petterssons Frisör Skola....

Lite minnen av de bästa, roligaste, jobbigaste,
mest intressanta, lärorika saker jag nånsin gjort.

Tiden går fort när man har roligt. Ett halv år var utbildnngen på
under den tiden hade jag praktik på Toni&Guy I Göteborg. Flög ner
dit över helgen sprang runt som ett took på stan och sökte plats på nån salong.
Kom in på gatan där jag såg T&G skylt. Gick dit lämnade mitt cv...


Trode verkligen inte dom skulle ringa upp,tjejen i kassan sa att
dom hade typ 10 söknde varje vecka, då gav man ju upp lite redan där.

Men efter en vecka när jag satt i bilen på väg hem från skolan,
ringde dom och ville jag skulle
komma på interjuv och prov jobba. Shit vad glad och nervös jag blev.
Körde nästan av vägen :)

Typ 2 veckor efter de tog jag ledigt från skolan och flög ner till Göteborg igen
interjuvades på Engelska och prov jobbade, skit kul var det verkligen.

Några veckor senare ringde dom och sa att  jag hade fått jobbet.
Då var jag stolt över mig själv ;)



Jag, Pia världens bästa lärare och Linnea


Jag och underbara Linna i snö stormen i övik...


Alla lärare


Sissta dagen :( en sorlig dag fast glada miner  :)


Klassen :)


Världens bästa Jack ;)



Dockan :) hade inte mycke hår kvar dom sissta dagarna...


alltså shit va du se bra ut Cissi!!!du borde verkligen satsa på att bli modell el dylikt...=)kraaaam

2009-08-24 | 23:08:55

inte visste jag att du hade hunnit med en skola till;-)

2009-08-24 | 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback