Trött efter dagens....



Ska snart hoppa i säng tro jag eller så ska vi se filmen Fighting
med han från dans filmen step up, jag är
ju inte så trött än inte magnus heller och går inte han och sover gör inte jag de,
för då kan jag ändå inte sova..
Famljen åkte hem nyss, pappa skulle upp och jobba imorgon,
var så mysigt att ha dom här, känns som
jag knappt träffat dom nått i sommar.
Vi grillade och hade super mysigt.
Dom ha köpt en ny bil också
jätte fin ny amerikanare en ford så klart ;) nu ha dom
många fina bilar :) kul....

Gud vad jag  och magnus har städat och donat idag
nu är det fint i lägenheten med den nya byrån och det nya
stora fina akvariumet, pappa hade aldrig sett så stort akvarium,
det har nog inte jag heller typ.... Det är iaf jätte fint..
Ne nu vill magnus se på filmen så han få väl som han vill da ;)
Go natt på er♥


mysigt med familjen på besök :)

2009-08-16 | 00:53:07

ja, vi har oxå haft familjen här :)

tack sötis!

2009-08-16 | 02:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback