Vad har Dolph lundgren och min mamma gemensamt?


Haha jo dom har gått i samma klass, kommer ihåg när jag
var liten och han hälsade på i Nyland och min mamma fixade
satt jag och daniel fick träffa han, haha det tyckte man va häftigt då :)

Han var ju i kramfors i går och delade ut sitt stipendium, såg det
på tvn idag, och då visa dom hela klassen sen han gick
i skolan i Nyland och där i gul tröja satt min mamma :)
Mamma sa att han var rätt snygg då och visst han
är ju rätt stilig nu också, fast äldre....

Nog om han ;p
i förr går så va vi i sundsvall och shoppade, vi hade super mysigt vi var där
rätt sent, vi gck på djuraffären och sedan birsta,
vi var och tittade på saker till lägenheten
på åhlens och vi var typ sisst, mysigt att gå på birsta i lugn och ro ibland.
Köpte lite sker också till köket och skor på h&m super söta mm :)
Vi kom typ hem 10.00 då for vi till magnus kompis en sväng,
kom hem super sent, då va jag trött.
Sen igår va jag hemma hos mammsen och vi var på dollarstore och köpte
en massa'fina saker faktiskt, ibland har dom bra saker där till hemmet :)
På kvällen hyrde vi "män som hatar kvinnor" jag hade sett den på bio
i sundsvall med mamma men magnus hade inte sett den, den är sjukt bra
men äcklig också huvva. Är fasen sugen på att se den ny också och den nya beck.
Kul med lte svenska filmer ibland.




Idag ha jag jobbat från 8.00 sedan har jag vare i nyland igen hjälpt mamma
med håret blev super bra :) och hjälpt pappa med  bilen lite också.
Solade en sväng också är ju så superblligt i nyland. Nu är jag hemma är super
trött måste nog sova snart efter lite varmt te. Imorgon jobbar jag sedan är jag ledig
på lördag&söndag :) och på lörag är det fest hos erika ju sedan utgång på valvet,
det är ju löne helg och inspark, = mycket folk, vi gat köpa förköp, billigt faktiskt 80:-
och då behöver man inte stå i kö heller.... Gud jag måste hinna på systemet också ju...


jo den filmen är jättebra=) har nyss sett den jag också=)ska gå och se nästa film när den kommer ut nu i september...Fin blogg du har=)/ gammal klasskompis;-)

2009-08-27 | 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback