Wooorking out!





Skönt med semester, magnus är på urkult så jag är ensam :(
hehe nära det är lungt han komma ju hem imorgon. Skönt att vara lite själv ibland
och rå om sig själv lite, ha städat hela lägenheten, tränat, fixat naglarna och gud vet allt. :D
så dåligt väder så man bli ju galen, känns som det knappt vare nån sommar.
Så därför ska jag sola imorgon :p hehe ¨så man få nått ljus på sig iaf.
Till veckan åker vi nog bort igen, vi ska till östersund igen en sväng sen kanske
 det bär iväg nån annan stans också. ;)
Jobbar ju nästa lördag igen, gat hoppa in för ingen
annan kunde. Så  lång va min semester i år.
Ajja nu bli det lite yoga, sen en ska jag sova, tidigt ikväll så jag är vrål
pigg imorgon då darling kommer hem.
det bästa med semester är fasen att man kan sova sjukt länge :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback