Detta jäkla hår!

Funderar på att bli varm blond igen, eller nu är det nån jobbig blandning
på mitt hår, kör ej med silver shampoo eller 10v toning.
Tycker det är MYCKET finnare med varm blond än vit/askblond.
Nu efter jul ska jag färga mitt hår, det blev ju inget av förra gången jag skulle
fixa håret för det kom jobb emmelan.
Men nu innan jul iaf så funderar jag på att köpa ett shampoo
som tar fram den varma tonen i håret. Varma toner har mer lyster
och jag saknar min lyster.
Aldrig mer silvershampoo.
Det mattar verkligen ner håret, det ser ju sjukt dött ut då.


TONI&GUY Warm Blonde ConditionerToni&Guy: Sunshine Yellow, 250mlTONI&GUY Warm Blonde Shampoo



Mer en kall ton?
eller!



En varm ton? Vad tycker ni? Nån som kan ge mig tips!? :D


Håret ser mer tillgjort ut när det är nästintill plantina blont. Tycker du passar mkt mkt bättre i den "varmare" tonen. Men det är ju bara min åsikt :)

2009-12-15 | 15:50:25

den kalla tonen är ju såklart fin den med, men den varma tonen ser mer levande och naturlig ut och det gör det ju hela mkt finare :)

2009-12-15 | 17:06:43

Den varma tonen =)

2009-12-15 | 17:39:01

Hej!

Du passar mkt bättre i den varma blonda tonen.. håret ser mkt friskare ut! blankare oxå..

och eftersom du är en sån söt och genomsnäll tjej så passar du bättre det varma! det är mer du!

kramar

2009-12-15 | 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback