En julklapp till mig själv...



Nu har jag äntligen köpt frans serumet nue lash,
blev en liten julklapp till mig själv, jag ha velat haft den
sen jag läste om den, den är säkert jätte bra
man kan ha den både på brynen och fransarna
för att få mer fyllighet och längd, det låter ju bra de :)
hoppas den kommer den här veckan....



NeuLash är ett innovativt serum som förstärker
ögonfransarna och bidrar till friskare, naturligare fransar.
 Produkten visar otroliga resultat efter endast 4 veckors användning,
med påstrykning en gång dagligen.

Serumet skyddar mot förslitningsfaktorer och hjälper
till att förbättra fransarnas styrka och kvalitet. NeuLash
 levererar nödvändiga proteiner och vitaminer samt mjukgörande
och föryngrande ingredienser, som alla förstärker
befintliga fransar samt ökar tillväxten av nya, samtidigt
 som fransarna får mer lyster och blir mer elastiska.

Varje frans får näring och energi som förvandlar tunna,
spröda och korta fransar till kraftigare, mer välmående på bara 30 dagar.


vart hittar man denna produkt??

2009-12-29 | 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback