Film tips

The blind side



Sjukt bra film, man hade gråten i halsen från början till slut.
Den måste ni se, såg den nyss and i love it. :)



Little me

Jaha imorron är det idol final erik måste, måste vinna
annars!!!!  Då blir det middag hemma hos oss.
Mysigt med främmande. Jobbar på lördag
sen är det utgång med Marika och brudarna :)
ska bli jätte kul. Med middag på valvet och allt.
Om jag bara visste vad jag ska ha på mig?!
Har så sjukt mycke kläder ändå har man aldrig nått
när man ska gå ut.

Vad ska jag göra nu då? Magnus gick ut på promenad.
Ska nog kanske ta en titt i garderoben se om man har
nån gamal trasa man kan ta på sig på lördag :p
Sen ska jag nog sova.

Go natt puss (:
(måste köpa batterier till kameran så jag kan ta nå kort i helgen)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback