Man kan ju inte mer än att skratta....

Att det finns männsikor som orkar störa sig på
små saker oss andra? Att dom lixom glor och glor tills dom
hittar nått fel, nått att klaga på!

Idag var det en dam som jag aldrig sett i hela mitt liv som glodde så
jäkulst på mig när jag gick förbi som sedan ropade, -kom hit, kan du komma hit lite,
jag gick från fiket uppe gallerian.
Jag vände jag mig om trode inte hon prata med mig
men hon fortsatte att typ ropa på mig, så jag gick fram till henne.
Och hon bara -jo du jag tycker verkligen att du måste ta bort pris lappen
uner skon!
  jag bara -Ursäkta? Jasså du tycke de.
-ja det tycker jag verkligen.
Jag  bara garva, vadå sitta där och leta fel på personer som
går förbi!!!!!!!? Man kan ju inte annat än att skratta, retar man upp sig på
sånt så kan man inte ha mycke till liv inte..................
Dessutom så hade jag inte ens pris lappen kvar inte med priset iaf
utan kanske bara lite rester som är svår att få bort ni vet.
Jag kanske inte är så mycket bättre nu, för jag klagar ju
också nu men jag har iaf en vettig anledning........



Seriöst......................



Vissa har ju inget liv!

2009-12-19 | 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback