Mera skräp i garderoben ;)



Shopping idag i sundsvall.
Köpte den här blusen på h&m och halsbandet i guld från h&m också :)
(måste tipsa om mitt nya shampoo som jag beställde för att få mer guld/varm
ton och mer lyster, har tvättat håret nu 3gg me det och jag tycker håret
blir jätte fint av de, är riktigt nöjd, varm/guld ton är mer jag :)




Och mina nya bebisar från dinsko, love love love true love...





En lyckad dag idag, vi kom ti sundsvall vid 14.00 skönt inge mycket folk alls
handlade en kofta också jätte fin och 2 linnen/tunikor på gina
och en söt svart fodral klänning med dragkejda fram från h&m...

Nu är jag as trött efter all shopping så nu ska jag
dricka varm choklad och äta min advokado, haha god blandning va?
Sen ska vi spela lite mario
och sen ska jag sova, för imorron är en ny dag, vi ska på bio
jag och mamma. Mysigt.

Jag njuter av min ledighet.

Puss puss


Köpte ett par liknande skor på Eurosko, dom är såå snygga!:)

2009-12-30 | 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback