Min lediga dag



Haha så söt :)




Igår när jag kom hem hade Magnus köpt snö åt mig.




Så nu har vi snö på fönstren :) jul fint va?





Mina nya skor, over knee, med hög klack och platå, raffigt med
snörningen ;) 699:- på norrlanders.




Rolig post som damp ner i brevlådan idag,
paket från h&m och ett brev om att vi måste vaccinera oss....
eller inte!




Mee, i min nya rosa varma kofta, söt men stor i storleken
xs va jätte stor, men kofter ska ju vara rätt stora....



Idag började vi dagen med fruktsallad, vi tyckte det passade bra nu mitt
i vintern. God frukost va de iaf. Sen ha vi tvättat hela dagen, vi hade
as mycke tvätt, sååååå jobbigt. Men men är man två så är det lite roligare iaf.

Vi var även på djuraffären och jag gosade med en orm,
japp ni läste rätt en majsorm, jag ha aldrig tagit i en orm förut,
va inte som man trode hehe rätt
kul :) är inte alls rädd för ormar eller spindlar faktiskt.
Sen blev jag nästan biten av en råtta haha de va mindre kul.
Nu har jag nyss vare och sola lite, efter en lång promenad.
Härligt väder ute, inte så kallt. Har även spikat upp våran nya
skylt på dörren som vi fick av mamma, blev as bra.



Imorron har Lindex julklapps kväll öppet ända til 21.00
då jobbar jag, rätt skön dag jobbar 16.00 till 21.00.
Skönt med sovmorron imorron också.
Nu ska vi se på nån ny film me Cameron Diaz
The Box och dricka lite te.....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback