Snö♥






Idag har vi tagit det lungt, spelat alla våra nya wii spel,
tagit en lång mysig
promenad i all snö, sjukt mycket snö ute nu ju :)
Sen har vi äte grönsaksstavar
med dipp och tittat på ensam hemma 2.
Magnus vill nästan  inte se dom filmerna men de vill jag,
man få ju en sån jul stämning...





Och tagit ett långt skönt bad gjorde jag också efter jag ha varit och solat.
Skönt man vill ju ha lite färg på sig nu innan nyår och allt.
Jag jobbar imorron sen är jag ledig i hela 4 dagar. Yes...

På tisdag ska jag och my love♥ åka till Sundsvall, vi fick ju en massa
present kort som man måste spendera upp snabbt innan dom går
ut, eller haha? nära men vi fick på H&M,gina, kicks och djuraffären.
Kul men vi ska nog gå inne i stan inte birsta jag tycker alla affärer
är mycket mycket bättre inne i stan. Vi ska äta middag ute också ha vi bestämt
förmodligen på våran favvo resturang i sundsvall med indisk mat,
Tandori, en jätte mysig resturang as fint inrett och super god mat.
Love indiskt.

Ska även kanske gå på bio på onsdag, tänkte jag skulle bjuda
med mammsen om hon vill, mamma läser nog min blogg varje dag nu för tiden hon
fick ju en liten dator en sån som jag har av pappa i julklapp. :)

Vi hade så mysig julafton vi var både i östersund med magnus familj
och i nyland med min familj, vi spelade spel åt god mat och lekte :p
hehe med alla nya spel... Daniel och magnus kunde inte slita sig från daniels
nya flygande robottar haha dom va som nå små barn, fast de kanske jag själv också va om
jag ska erkänna. Magnus vann när vi spelade familje spel som vanligt, och inte ville
han va på mitt lag heller, för han vill alltid kunna säga att han vann över mig :(

Och igår jobbade jag, gud folk är som gelen på mellandags rean
efter sånna dagar blir man helt sjukt slut, skönt det ska bli och vara ledig några dagar
och ta igen sig lite, har jobbar rätt mycke på sista tiden, men det är ju så innan och efter jul
när man jobbar innom handel... Fast det är kul också med mycket folk.

Puss på er♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback