Varm blond it is...

Tack för alla goa tips :)
Kul att vi tycker lika,
gillar mitt varma blonda hår tusen gånger
mer än det kalla. Tycker platina/vitt blond är sooo last year haha :p
Beställde en massa shampoon nyss från eleven.se
som kanske ger mig lite varm ton tillbaka...
eleven.se är den bästa sidan om man ska köpa hår produkter/smink mm..


Skulle även kunna tänka mig att se ut så här i håret...
Sjukt snyggt lite honungs blond så där.
Mmmm  like.
Kanske blir av, senare!?!



Vi har nyss bakat klart, så nu ska jag bege mig hemmåt
Börjar jobba 8.00 morron till 19.00 sjukt lång dag.
Men dom dagarna brukar gå snabbare, konstigt nog..
Gud vad det har snöat, kul hoppas allt och kanske lite till
ligger kvar över julen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback