Alla raggare va i stan i helgen :)



Broder Daniels bil :)
snyggast istan...



Detta va lite av folket, Lina, kajsa, Gabbi, jens och andrea så klart.



Daniel och gabbi, gabbi hugger in på korven :)
Vi grillade och åt frukt.





The hot blond girls :)

Kul men stressig lördag, jobbade till 15.00 åkte hem för att göra mig i ordning
men då kom daniel som hade vare hela dagen med bilen på risön, på utställningen där.
Han va sjukt solbränd, fan att jag gat jobba, ville ju också vara ute i solen och sola jag me. :(
Så han gjorde sig i ordning lite här medans jag lagade mat åt han, sen blev klockan jätte mycke, så
jag hade knappt tagit på mig kläder innan gabbi och jens kom.
Så dom fick ställa sig och skära frukt och göra ren grillen :)
bra med gäster ibland :p

Sen kom lina och daniel, andrea, kajsa och då va vi igång :)
sen drog vi ut och spelade cubb, sjukt kul efter några cider, annars är de rätt trist :)
vi vann nästan, men det va lite olika regler vi körde. Men kul va de.
Sen drog vi alla ner på stan, mamma och pappa stog med gam bilen
på komunparkeringen och hade fel på kylaren.
Sen gick vi bara runt på stan, träffade mycke folk som man inte sett på länge, det
är alltid kul :) Magnus va me några kompisar uppe på skedom å grillade, sen ringde han mig och
sa att han hade badat i älven jäkla TOOK.

till sista var det bara jag och andrea kvar.
gick hem då, efter 2-3 korvar så klart.  Vi skulle äta hamburgare
jag älskar grillad hambrgare ute, äter knappt hamburgare
 annars bara då :) men fick jag nån ?!
Nej det va ju så lång kö överallt så vi orka inte stå där.
vi kom hem vi halv 4, då va magnus hemma
redan hemma så då gick vi och la oss.

Nu känns det verkligen som att sommaren ha börjat,
 nu längtas jag till big meet i västerås
har vare där alla år sen jag va typ 5 år, det är alltid lika kul.
Tur att jag fick ledigt då.
Älskar alla fina gamla bilar där, eller gamla och nya.
Som jack på skolan sa, Cecilia raggardotter ;)

Tro vi ska åka våran ford 58 skyliner, och bo på vandrar hem.
Där är det drag...
. LÄNGTAS.....




Du få skicka mig alla bilder från i Lördags:)pok

2009-06-02 | 11:43:09

det var roligast hos dig tycker jag :) !! synd att vi inte vann kubb bara :P men vi får ta igen det nu till helgen ;) hihi

2009-06-02 | 16:11:16

DU inte åt jag korv heller:P

2009-06-03 | 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback