Idag fyller jag år :) grattis till mig....








Jaha då va man ett år äldre idag da :)
En underbar födelsedag kommer det bli, titta bara vad jag fick i present av älsklingen.
En sån där söt liten mini dator :D gud hur underbar som hellst... Datorn och
magnus så klart ;) Han tyckte jag skulle ha en egen så jag kan blogga :p haha

Och nu ska vi åka till sundsvall, ska fixa håret idag oss linda.
Inte klippa nått utan bara slinga. Växte som tusan efter förra gången vi toppade lite .D
Så nu kör jag med bara ljusa slinger i utväxten. Kommer bli så bra.
Sen ska vi hem och äta tårta och grilla. Så mysigt, och så klart så är set hur bra väder som hellst.
A de är bara underbart. På löredag ska jag och andrea FESTA sissta natten innan hon flyttar :(
och nästa vecka är det västerås och BIG MEET, längtas redan....
Ne nu ska vi åka tillsundsvall...... Bye bye




Grattis!:)

2009-06-24 | 20:38:41

grattis på födelsedagen Cissi=)/Maria

2009-06-24 | 21:30:55

GRATTIS GRATTIS GRATTIS ! :) :) :) STOR kram!

2009-06-24 | 23:40:02

Grattis i efterskott sötnos:)fest imorgon?kanske få hänge med?jens och jag kommer ju hem ikväll;)pussa

2009-06-26 | 09:29:48

Grattis i efterskott :D Gud vilken söt dator du fick :D

2009-06-26 | 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback