Igår hade vi bullar i ungnen :)



Vi gjorde muffins och snoddas igår
 när jag kom hem efter jobbet :)



Jag stökade ner lite köket tyckte magnus :p
men det blir ju så när man bakar....


haha vi åt snoddas och tittade på Lejon kungen. Grym film.

Idag vaknade jag upp till solsken, åkte till nyland för att fixa till
mamma fin i håret och för att bjuda mamma och pappa på
allt de goda vi bakade igår. Jag och mamma tog en sväng till kramfors
gick på dollarstore ensväng sen så åkte vi hem och satte oss på baksidan
i solen, myste och åt kyckling sallad och pratade strunt :)

Jag solade en sväng också är så billigt i nyland kostar dubbelt typ
i stan. Sen fixade jag mammas hår och vi fikade och tittade på
ett av de dåligaste programmen efter Linda rosings program,
det där med paris hilton, då hon ska hitta en ny bästis typ
så jävla dåligt så vi gat byta kanal.

Imorgon är jag också ledig då ska jag och magnus
ut och åka en sväng, men vi vet inte vart :p
kan hända att vi hammnar i sundsvall :D
vi har typ varit dit 4 ggr på 2  veckor.
Vill ha snygga gladiator skor ha inte hittat några än,
kanske imorgon, vill ha harems byxor också
mina som jag har nu är lite slitna.

Nu ska jag göra ett varmt fot bad, fixa naglarna, brynen och lite sånt.......


Haha, det där receptet känner jag igen! vi fick det när vi gick i skolan ;)

2009-06-10 | 00:00:19

jag vill oxå ha snoddisar :p

2009-06-12 | 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback