Kramfors stadsfest...



Ja vad ska man säga, det var drag, mycket dans och mycket regn i helgen.
På lördag runt 18.00 drog jag till Johanna där vi skulle ha fest för Marie :( som
tyvär har sluta på lindex, inge kul kommer sakna henne jätte mycket en riktig pingla :D

Så då hade vi en liten avskedsfest för henne det var mycket trevligt, Erika, Marika, Johanna Marie och jag.
Vi åt gott och surrade en massa. Sedan runt 20.30 drog jag till kramfors och till gänget :)
Fick gratis inträde :) så det var ju ett pluss. Sedan lyssna vi lte på Melody club,
sen in på öl tältet och lite cover band, sen kom regnet :( då blev det panik tro jag, alla skulle
in på gladan, så vi var där nästan resten av kvällen och DANSADE fan vad jag kommer
sakna dig andrea :( men priken över  iett :p var ju ändå hamburgarna på slutet, haha
2 stora vrål hamburgare tryckte vi i oss, men då va man fan mätt också efter de.
Haha galet. Men jag älskar grillad hamburgare så 2 gick ju ner lätt...

En till galen sak va andreas galna vurpor, en i fredags, TVÅ till på lördan,
haha så det var tre ggr inte två som hon skrev på sin blogg :p haha, ne du nadrea jag håller koll. :D
Jaha nu va det över fan sommaren går för fort.

Nu sitter jag hemma kom nyss hem från jobbet,
ledig imorgon har mycket att göra, men älsklingen är inte hemma kommer inte hem förns på onsdag :(
Känns konstigt utan han, vi är typ alltid ihop, Underbara Magnus, kom hem....
Snart midsommar då bli det sommarstugan, fiska, sola och bada. Mysigt,
Och nästa vecka fyller jag år haha 23 som jag sa till en massa..... 
ne 22 men vadå efter man fyllt 20 år orkar man inte hålla koll längre..
Det blir kul är ledig då så då få vi hitta på nå skoj......
Nu ska jag äta nått, magen kurrar ju :(


Va? var det 3 stycken? inte så konstigt att jag har ont överallt :P hahaha!! :) kul vi hade gumms iaf!! kommer sakna dig med!!!

2009-06-15 | 23:06:48

NY BLOGG !! IGEN !! heheeh :)

2009-06-16 | 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback