Midsommar helgen :)









Var vi i våran stuga i finnmarken, vädret var ju ingen
 höjdare men allt annat var super mysigt.
Jag jobbade till 13.00 sen åkte jag och älsklingen till finnmarken,
Vi grillade lyssnade på Elvis
såg på film och åt jordgubbar. På lördag morgon fiskade vi och
 vem vann fiske tävlingen om inte jag :D
haha pappa skröt as mycke men men är man bra på å fiska så är man..
 Hundra kronor stog ju på spel, så hundra kronor
 rikare blev jag också. Haha pappa blev sisst.
Vi for hem på lördag kväll, skönt att vara
hemma en dag ledig tilsammans också.
Underbar midsommar.

Jag är lite halv dålig på att blogga nu känner jag,
men vem sitter inne vid datorn när det är sommar :) !?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback