Min dag :)



Så här blev håret, super nöjd :) blond i botten men inte took blond, me like...
Linda är bara bäst..




Rosa rosor jag fick av älsklingen idag plus datorn :)




Fick pengar av mamma och pappa, parfymen
FANCY luktar så gott, en riktig sommar doft
En  ny plattång, björn axens, den andra brann ju sänder för ett tag sen
haha så de va tur att jag fick en ny sån.



Fick lite hår produckter också världens bästa, det behöver man alltid.



Me at the grill.... Vi grillade hemma i nyland och åt super god jordgubbs tårta
som mamma gjort, världens godaste.




Jag och älsklingen ha bestämt nu vad vi ska göra på semestern i år, fara till öland :D
det var magnus idé super härligt. Tro det finns nått mysigt vandrarhem som vi kan bo på isf.
Hoppas det blir så...

Nu är jag och älsklingen hemma och ska se en film och mysa
sen ska vi gå och sussa.Jobbar inte förns 13.00 imorgon. härligt.


fina presenter du fick :) !!

2009-06-25 | 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback