Mina nya Elise Ryan klänningar :)




Idag 6 juni, fasen va fort det går, jobbade idag när alla andra va ledig och firade nationaldagen :p
typ Lindex och kapphal va dom enda som hade öppet på stan, jysk och stil också.
10.00 till 15.00 en seg dag, men bra med pengar. :)
På tisdag va vi en sväng i sundsvall igen ;) va på arken zoo, en super stor djur affär på birsta,



vi åt burgare på max, första gången jag ätit på max, tro det eller ej :) det var helt ok
Va på stadium också fasen vad fina adiddas vct jackor dom hade fått hem, vill ha alla
få ta en sväng till sundsvall igen efter skatte återbäringen :D
vi va på plantagen också såg mycket fint som vi ska köpa till balkongen, när vi var på ikea förut och skulle
köpa utemöbeln som jag hade sett där så fanns den inte, inget som vi skulle köpa då fanns :(
då tappade jag suget, få som sagt ta en till sväng ner dit snart igen.

Sen har jag jobbat, varit hem till nyland en sväng igår jag och magnus
blev bjuden på jätte god middag. Idag va det grill fest på planeringen men alla banga och
det var så dåligt väder tråkigt :( men det få vi ta igen nästa helg, då bli det
kramfors stads fest och personal fest också :)
en hård helg. Hoppas mina nya klänningar från nelly.se hinner
komma också innan helgen då vet jag iaf vad jag ska ha på mig :)
 
Älskar alla Elise Ryan klänningar, kunde inte bestämma vilka jag ville ha,
men det blev dom 2 på bilden där uppe, va grym sugen på att beställa blåa klackar
också skulle va snyggt till den blå klänningen, men nja jag vet inte jag?!
Kanske inte komma använda blåa klackar till så mycket mer än just den och det känns ju lite lyxigt.
eller? ;)

Nu har jag duschat i typ mer än en timme, blev helt somn ett russin hela jag.
Men det var härligt, nu ska jag ta det lungt gosa lite och läsa non bok,
sen ska magnus åka me nå kompisar
till härnösand, dom ska låna min bil, dom ska skjutsa nån.?!

Ajja till veckan är det en bra vecka är ledig tisdag, onsdag och lördag, om det nu blir så!
Då ska jag sola som ett took så man ha lite färg till helgen.



Me just now in black and......







fina du valde :) !! förstår att det var svårt ! ALLA var ju snygg ;) !!! kul det ska bli i helgen gumms :) !!! kram!

2009-06-06 | 23:59:37

HAR EN NY BLOGG IGEN :) !!!!!

2009-06-07 | 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback