Fredags kväll = träning...

 
Har nyss varit ute och tränat, sprang upp mot remsle och hem igen, skönt.
Sen bli det lite hemma träning framgör tvn,k älskar mitt nya gummiband :) man kan träna mycke övningar med den, kostar 199:- på stadium. Mest amar och mage.

Ska väl se nån film sen jag och magnus, och äta lite frukt sallad jag köpte vatten melon och massa frukt igår, med tanke på de gud vad man längtar till sommaren nu när solen börjar komma fram då kan man sitta på balkongen och äta frukt sallad och sola gud jag älskar sommaren pluss att jag för första gången har 4 veckors semester det blir härligt, blir förmodligen en utomlands resa då med brudarna .
Och på söndag är det sommar tid, det börjar närma sig sommaren 2009 :) gud vad jag längtar..

Men tillbaka till verkligheten :p
Imorgon börjar jag inte jobba förns 11.00 härligt med lite sovmorgon iaf.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback