Min blogg :)

Hej hej nu har jag äntligen skaffat en blogg.....


Tack vare min  kära vänn Andrea så har jag lyckats jag med ;) igår bokade jag äntligen en tattoo tid.
Har gått och velat länge nu vilken text det skulle bli, men nu är jag nog iaf 99% säker...
Den 1/4 blir det, jag blir nästan nervös redan nu.
Jag börjar jobba 13.00 idag men klev upp lite
tidigt idag ändå och gjorde some yoga on my wiiii balance borde...
Så nu ska jag äta lite frukost, sen gå ner på stan och göra lite ärenden.
Ikväll blir det nog bara en massa mys med min älskling i soffan...
Och på söndag blir det bio, "Männ som hatar kvinnor" har hört bra om den filmen.
Der blir kul....

So keep watching i might do a trick....... ;)


nice bloggen blev ;) !!! fina bilder!! :)

2009-03-13 | 15:44:20

Män som hatar kvinnor är riktigt bra :)

Fin blogg föresten :)

2009-03-14 | 14:39:24

Hej!

Kikar in, fin blogg å vad fint ni bor.

Ha de gott/Rosanna

2009-03-22 | 21:42:28

Hej!

Tänkte bara säga tack för din fina kommentar! Fin blogg o fina bilder!! Du är som vanligt jätte fin Cissi :D Kram/Malin

2009-04-14 | 19:08:29

Snuttan, fan va kul att du skaffat blogg, JAG SKA KIKA HÄR OFTA:)

2009-05-01 | 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback