Mitt sko beroende

Min helg har varit kort men intensiv.
På fredag var det mys mys jag och magnus åt tacos och tittade på film.
sen på lördag jobbade jag  till 14.00 sen så  åkte
jag hem och bytte batteri i bilen som tog slut ,för att duktig som jag är så
glömde jag lyset på medans jag var på jobbet i tisdags.

Hämtade ut mina grymt snygga skor som jag beställde i från nelly.se,
skulle bara ha ett par men tillslut blev det två par.. Nu få jag sluta köpa skor på ett tag, tills nästa månad iaf :)
Sen så åkte jag till nyland en sväng det va länge sen jag va hemma, är typ aldrig ledig. :(
Vi grillade  tisammans ute för första gången i år grymt gott.
Jag och magnus, daniel och lina, mamma  och pappa.
Sen  tittade  vi så klart på melodifestivalen, men gud jag vet inte vad jag ska säga,
tur att inte snälla,snälla vann då hade man ju kunna lagt ner melodifestivalen..
Men låten som vann va ju så där tycker jag. Bäst var nog Alcazar eller Måns.
Trode han hade tagit hem det men inte, det var synd.
Sen på söndag åkte jag och solade en sväng, super skönt.
På kvällen var det ju meningen att jag och mamma skulle titta på bio tillsammans, "männ som hatar kvinnor"
så vi åkte till kramfors, men när vi kom dit va det typ en kö med 30 pers, så vi väntade där i 5 minuter tills det kom ut en kille å skrek att det  redan va fullt. :( så bra va den bion...
Men vi få väl göra ett nytt försök.
Den är ju tydligen bra isf för jag har då
aldrig  varit med om att det har varit kö på kramfors bion.

Slutade nyss, magnus lagar mat idag världens godaste pasta jag lovar, han är bäst på att laga mat.
Så då ska jag väl träna lite medans, sen  måste jag beställa om mina jeans från www.ginatricot.se 
för det blev nått fel tydligen så drog dom pengar men skickade ingen vara, konstigt det kan bli..







Skorna är från www.Nelly.se 


Jävligt Snygga Skor!! ;) VILL HA !!

2009-03-16 | 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback