Ny klippt och pank :)

Gomorron :) fredag och morgon pigg.
 I onsdags va jag i sundsvall och fixade håret, blev så himla bra, slingade och toppade den blev så mcke bättre än att bleka hela utväxten och se ut som en albino och det ser inte naturligt ut heller men det här blev bra ser mer sol blekt ut, det vart dyrt men det va de fan värt, alla gånger mitt hår har blivit skit, så betalar jag gärna mer för att det ska bli bra första gången, toppade lite också men knappt 1 centimeter. Så vill ni ha en bra frisör så åkt ti sundsvall till Linda på Perssons frisörer hon är grymm :)
gick lite på stan också men köpte inget typ bara lite grejer som jag gath ha till håret,
 Horologi världens bästa hår produkter. men det fanns mycket fina kläder, mycket på Gina iaf som vanligt.

Börjar 11.oo idag sen ska jag ut och springa, träna hemma är så jävla skönt gym är inte riktigt min grej.
igår såg jag lost igen, fortfarande hur bra som hellst.
ne nu ska jag äta lite frukost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback