Proppen gick!

Jag försöker fixa till min blogg, men det var inte det lättaste så därför ser den ut som den gör.. Skum dag idag kändes som om att det inte riktigt va min dag idag, vaknade och tvättade håret satt lite vid datorn och tapade bort tiden sen vart det bara stress skulle platta håret men proppen gick som vanligt så de han jag inte, han inte med någon frukost heller ingen bra början :( men jag jobbade kort dag på jobbet så slutade 14.00 så det var ju skönt. Gjorde iordning den här veckans kosmetic kampanjer. Det är så mycket med så man hinner knappt med. För nån vecka sen var jag i sundsvall på utbildning av vårat nya märke Lumene. Det var kul och intressant fick ju så klart en goddie bag och massa smarta tipps och ideér ;) Imorgon är det vrål på fyllning av kosmetic som gäller det kommer några tjejer ifrån ö-vik också och hjälper till, det är skönt och få lite ordning. Sen imorgon kväll tänkte jag fara hem ti nyland en sväng och hälsa på föräldrarna och kanske sola en sväng, är så bra solarium i nyland :) och billigt. Ne nu ska jag ta ett fotbad sen fixa naglarna och ögonbrynen :p pyssla om mig själv lite det behöver man ibland helst efter en sån dålig start på dagen, kvällen ser ut att söuta bra iaf, älsklingen kom nyss hem... ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback