Snart ärtiden inne...



För min tattoo :) men är jag verkligen redo ? :)
ryggraden blir det ordpråk på latin, som då lyder
"Att fela är mänskligt att förlåta är gudomligt." 
Det känns som jag, liggande ner på ryggraden,
såg en tjej som hade typ så som jag vill att min tattoo skulle se ut, här är ett smak prov.
Riktigt fin men ska göra den mer till min egen.



På onsdag blir det av om det går som planerat.
Idag har jag jobbat, från 10.00 till 18.00 blev lite längre dag idag också,
 men imorgon har jag iaf sov morron börjar inte förns 14.00.
Ska springa lite ärenden på stan och skicka iväg en massa saker som jag har sålt på tradera. :)
Sen på torsdag så ska jag och magnus fara till östersund och hälsa på magnus morfar, så det blir kul :)
Och imorgon blir det träning igen, funderar på att ta mig tid å gå och sola också, funderar på att testa det nya solariumet mitt imot konsum kanske. Är så dyrt mot för hemme i Nyland.
Ne nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback