Söndag en lugn dag..


Idag är det en hyffsat lung dag, ska nog ut och träna lite senare ikväll.
Har ju börjat gjort stor ränsning på alla mina jackor  och skor, tänkte först slänga allt jag inte skulle ha kvar,men då tippsade magnus mamma om att sälja saker på tradera, jag tänkte att det var omöjligt, men ak :) så fel jag hade, har solt 2 par jackor ett par reebok skor, ett par jeans och mycket mer allt som allt är det nog uppe i iaf cirka 3000kr.
och det är ju mycket bättre än att slänga allt, så den ska jag åka och shoppa lite nytt, inte för att jag behöver men ;) eller jo jeans behöver jag......

Igår va magnus mamma hemma i från Hedermora i dalarna, hon flyttade juh ner dit för et tag sen med sin nya kärlek, :)så det var trevlig när dom kom upp, Jonas var också med han som vi köpte lägenheten av i sommras, han tyckte vi hade gjort jätte fint, så det var kul. Brorsan Daniel var upp till oss en sväng också, tittade in när han var på väg upp till Lina.

Let´s dance var det i fredags också men det såg jag inte på för att vi har nå knas på våra tv kanaler, vet inte vad som har hänt, iaf så gath mamma ringa till mej och berätta vem som vann, Magnus, ja han var juh bra men Laila var ju grymm, jag tyckte hon skulle ha vunnit även fast hon har varit dansare och dans lärare..  Ajja hon kom juh tvåa iaf, och magnus fick juh visa upp musklerna lite :p

Och idag är det sommar tid, men varför kommer det mer snö, jag vill absolut inte ha nå mer snö nu, allt var ju nästan bort. Så himla tråkigt väder, hoppas solen kommer fram snart igen :)


Åh, tack :) känner verkligen att lugg är mig. det ser mer ut som en "frisyr" fast man inte har de. hehe :)

2009-03-29 | 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback