Startade dagen med en härlig frukost.


Frukost är ju faktiskt dagens viktigaste måltid. :)
Jag och älsklingen hade sovmorron ihop i morse, mysigt värre.
Sen började jag jobba 14.00, magnus var ledig idag, lyxigt.
Var ut och sprang ikväll också, så skönt, jag kör stenhårt nu, så jäkla törstig nu, har typ hällt i mig 2 liter vatten.

Just ja i Lördags hände en ganska kul sak faktiskt, vi hade en tjej som var på lindex från wise den nya hudvårds serien, duktig och trevli tjej, vi pratade och heltplötsligt erbjöd hon mig jobb som resande demo tjej :p lr vad det kallas, man åker då runt i mitt fall då till umeå,luleå och piteå på kicks, åhlens, lindex och sånna affärer som säljer smink, och håller demon där för kunder, typ på loreal eller lösnaglar eller ja vadsom hellst, och det var ju bra betalt 250kr timmen, och efter som jag inte har heltid på lindex så blev jag verkligen intresserad av det här. Man får resan betald + lön. Låter som ett dröm läge inte sant? det är alltså på dom dagarna jag är ledig från lindex. Jag får uppdatera om det här lite senare. :)




men gud vad roligt!!! :) glad för din skull!!

2009-04-01 | 21:54:39

Gud va roligt för dig! :)

2009-04-06 | 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback