Vår känslor....

 
Så grymt snygga kläder på only.com, ska
beställa där ti veckan tro jag, snygga slitna jeans och toppar. Alla kläder på bilden ovan är där ifrån. snyggt va? Jag har jobbat och jobbat den här veckan hinner inte med så mycket mer tycker jag. Men nästa vecka är jag ledig på onsdag iaf och då ska jag åka till sundsvall och fixa håret. Ska slinga och toppa, det behövs verkligen nu. Igår tittade jag och magnus på det nyaste lost avsnittet, det var kung, jag älskar lost tack vare magnus så är jag beroende av det nu. Lätt bästs serien efter Sex and the city så klart ;) Idag har jag också jobbat så nu sitter jag och dricker varm choklad framför datorn, älsklingen sitter bredvid och läser tattoo tidningar. Vi ska nog slänga på en rulle snart och bara mysa ;) jag är så trött efter den här veckan. Andrea ringde och fråga om jag skulle hänga med dom ut men jag känner mig inte riktigt på G för det nu. Imorgon blir den en lugn dag min lediga dag, ;) ska nog gå ut och gå min vanliga runda tänkte jag hoppas det är lika fint väder imorgon, är så tråkigt att jobba och stå inne hela dagarna när solen lyser ute man vill bara ut och ta en super lång promenad. Gud våra nya granne har typ fest varje dag hela dagarna tror jag, dom spelar jäkla mycke skit musik iaf... Men då få väl vi spela ännu högre.......... :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback